Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Wij zijn Marsha Regensburg en Charissa van Andel en samen zijn wij PLEZIER! theater. Op 30 oktober 2017 vertrekken wij naar Nepal voor vrijwilligerswerk. Het komt steeds dichterbij!

Als PLEZIER! theater zijn wij benaderd door Stichting 2 van de 52 om educatie d.m.v. theater te bieden aan de school in Haripur-Nepal.

Over onze reis

Op 30/10/17 vertrekken wij van Amsterdam naar Kathmandu.

Vanuit Kathmandu wacht ons een lange busrit van 8uur richting Pokhara, maar tijdens deze rit zullen wij vast veel beleven.

Onze 1ste stop is de school Amagar in Pokhara, hier zullen wij informatie inwinnen over het onderwijs in Nepal en wat de rechten en plichten zijn. Wij zullen hier 4dgn verblijven.

Onze gids en chauffeur zullen wij in Pokhara ontmoeten en samen zullen wij een lange autorit van 10uur maken richting Haripur. Minu en Moti gaan ook met ons mee omdat zij in het onderwijs zitten en ook graag mee willen helpen in Haripur.

Onze 2de stop en ons doel is de school in Haripur. Hier zullen wij samen met Minu en Moti proberen de educatie vorm te geven.

Wij zullen veel theater toepassen omdat theater een wereldtaal is. De hoofddoelen in Haripur zijn: Educatie, hygiëne, gezondheid en vooral veel plezier brengen!

Op 15/10/17  hopen wij weer veilig te landen in Amsterdam

Bezochte landen