De reis

31 oktober 2017 - Kathmandu, Nepal

Poeh....de 24uurs reis zit erop en wij zijn best uitgeput.

Het tijdsverschil en de cultuur is even wennen. Een hoop getoeter van het vele verkeer hier in Kathmandu en daar tussendoor lopen de koeien, kippen en zwerfhonden rond. Tijdens de vaccinaties had de huisarts ons aangeraden de honden niet te aaien, en geloof ons die wil je ook niet aaien😂

Charissa is een grote bezienswaardigheid, en dat snappen wij helemaal aangezien er niet zoveel blanke mensen te bekennen zijn.

Alle pinautomaten liggen momenteel plat, dus Charissa was een stukje mee op de motor opzoek naar een ATM. Ik (Marsha) ben een bange schijterd dus juich dit avontuur vooral toe 😂

Charissa is heelhuids terug gekomen en wij hadden heerlijk in het hotel gegeten. Na het eten werden wij uitgenodigd voor een wandeling naar een tempel.  Wij vielen van de ene verbazing in de ander. Het contrast is zo immens groot en de mensen hier hebben een heel ander geloofsleven.

Wij verheugen ons zeer om morgen naar Pokhara te gaan, Kathmandu is niet echt onze stad. Morgen om 07.00uur staat de chauffeur klaar om ons naar de touringbus te brengen, na ong 8uur zullen wij in Pokhara zijn en dan kan ons 1ste doel beginnen.